• Start
  • Produkter
  • Tjänster
  • Engagemang
  • Partners
  • Om Open End
  • Kontakt
  • Nyheter

Produkter

  • Eutaxia
  • Eutaxia demonstration
  • Open End Helpdesk
  • Open End Case
 

Helpdesk - system för kundsupportfunktioner

helpdesk

Open End Helpdesk - ett system som är en utmärkt lösning vid införande av ett effektivt systemstöd för hantering av all information och aktiviteter som förekommer inom en kundsupport/helpdeskfunktion, oavsett om det gäller externa eller interna service och användarfrågor. Systemet ger ett brett stöd för såväl operativ verksamhet som för övergripande aktiviteter av ledningskaraktär.

Open End Helpdesk ger ett bra stöd för supportpersonalen i det vardagliga  arbetet med att på ett professionellt sätt hantera och övervaka olika ärenden. Flera möjligheter för kunden att rapportera in ärenden via telefon, e-post eller via webb när de händer.

OE_Prodbl_Helpd_070321.pdf

Adress till vårt kontor: Open End AB Norra Ågatan 10 A 416 64 Göteborg